Saturday, January 2, 2010

KEGHAIRAHAN TAHUN BARU

Memulakan sesuatu yang telah lama ditinggalkan adalah sesuatu yang sangat2 menarik malah ia dapat membuatkan kita kembali ghairah untuk meneruskannya sehingga sampai satu peringkat kita tidak terdaya lagi utk melakukannya lagi.Jadi begitu juga dengan aku hanya sebagai anak seni yang dahagakan ilmu2 seni lukis yang ada disekeliling aku.Hanya peluang yang ada sahaja yang banyak membantu aku untuk aku bergerak ke satu tahap yang lebih tinggi sedikit bagi aku.Jika kalian semua punyai impian dan sudah punya kebolehan untuk impian kalian semua maka jangan sia-siakan nya sebaliknya ia boleh membantu kalian menjadikannya sumb er pendapatan sampingan atau menyeluruh.Mulakan azam baru dengan sesuatu yang menguntungkan,BUKANNYA merugikan.

No comments: